BUMPRIDER TESTVÉRFELLÉPŐ barna
Új ár: 21 990 Ft
23 990 Ft (bruttó)
Angelcare bébiőr AC 620
Új ár: 15 990 Ft
17 990 Ft (bruttó)
Nuvita 1211 EASY kézi mellszívó
Ár: 7 990 Ft (bruttó)
Nuvita FeedFriend Terhességi és szoptatós párna - Színes körök
Ár: 10 990 Ft (bruttó)

ÁSZF

Szerződés online módon történő megkötése, az-az online szerződéskötés menete:
a.  Általános Szerződéskötési Feltételék elektronikus megismerése, elfogadása.
b.  Az elektronikus szerződéskötési felület,mint megrendelés kitöltése ellenőrzése, elküldése.
c.  A megrendelést megerősítő automatikus e-mail üzenet küldés.
d.  Megerősített megrendelés adatainak ellenőrzése, a szerződés megkötése.
e.  A szerződéskötés visszaigazolása,tájékoztatás.

a.  Általános Szerződéskötési Feltételek elfogadása:
Kérjük,hogy mielött az elektronikus adatlapot kitölti tájékozódjon szolgáltatásaink igénybevételének feltételeiről,valamint olvassa el jelen dokumentumot.
Az online szerződés csak akkor jön létre, ha ÖN az online szerződés kötésre vonatkozó ÁSZF-et elfogadja.Ha  Ön nem kíván online módon szerződést kötni, úgy oldalunkon található e-mail címünkre is leadhatja rendelését,közölheti velünk igényét. /házhoz szállítás ,személyes átvétel,a kért termék pontos adatai /-így írásban is megkötheti a szerződést.
 
b. Az elektronikus szerződéskötési felület,mint megrendelés kitöltése:
A megrendelés az elektronikus szerződéskötést elősegítő felület az ÁSZF elfogadásával (személye adat, szolgáltatásra vonatkozó adat,) mint megrendelés kitöltésével történik.
Az ürlap  kitöltése során saját személyes adatait ( nem természetes személy esetében a cégadatokat) adja meg.
Kérjük ügyeljen az adatok pontos kitöltésére!  Online szerződési  folyamat során:  A kötelezően kitölténdő adatokat  a rendszer formailag ellenőrzi,és vissza jelzést ad a hibás kitöltésre vonatkozóan.
Az űrlap kitöltése után  Önnek módjában áll a kitöltött adatokat megnézni, ellenőrizni az esetleges elírásokat javítani.
Az ellenőrzés  után  amegrendelő lapot,az abban foglalt adatokkal  jóvá kell hagynia.
A jóváhagyás a: "MEGRENDELÉS  ELKÜLDÉSE " -rákattintásával jön létre.
 
c.  A megrendelést megerősítő automatikus e-mail üzenetküldés:
A megrendelése jóváhagyását követően Ön automatikusan egy e-mailt kap,az  Ön által megadott e-mail címre.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás:
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Ebben a fázisban már módosításra  nincs lehetősége, amennyiben mégis változtatni szeretne a megadott adatokon akkor ezt e-mailbe jelezze ,és töltse ki újból az online szerződési  felületet. Ha ezt megtette akkor mi első /rendelését/  szerződését érvénytelennek tekintjük,s csak a módosított  szerződés lesz érvényben.
 
d. Megerősített megrendelés adatainak,ellenőrzése a  szerződés megkötése:
Az oldalon elektronikus formábal látja a szerződést.,ennek kitöltése végén a szerződés kötésre irányuló : MEGRENDELÉS  ELKÜLDÉSE--kattintva teheti meg szándékának véglegesítését.Ezt követőleg e-mail kap,  Amely azt jelenti ,hogy  az Ön rendelését a rendszer elfogadta.
 
e.  Szerződéskötés visszaigazolása,tájékoztatás:
A szerződés kötést követően,Ön egy nyugtázó e-mailt kap.
Ez annyit tesz hogy  Ön és Online bababolt között, az Ön által kezdeményezett megrendelés érvényesen létre jött.
 
KÖSZÖNJÜK BIZALMÁT!
HA KÉRDÉSE VAN FORDULJON HOZZÁNK BIZALOMMAL: 0630/6621048

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK:
Az áruházban történő vásárlás elektronikus úton történik, Interneten keresztül. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. Amennyiben a keresett termék nem található meg Internetes áruházunkban, úgy e-mailen, telefonon érdeklődhet, illetve rendelését is leadhatja. kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.
Áruházunkban mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és rendeléssel egyidejűleg elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek ismer el.

2. REGISZTRÁCIÓ (a regisztrációról bővebben)
a. A bababolt bármely szolgáltatásában korábban már regisztrált felhasználók ugyanazzal az azonosítóval vásárolhatnak, mint amit ott megadtak. Regisztráció ebben az esetben nem szükséges.
b. Amennyiben a vásárló a bababolt egyetlen szolgáltatásában sincs regisztrálva, a vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltenie a regisztrációs űrlapot.
c. Bármelyik jelentkezési lapot, amelyik téves vagy nem valós adatot tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és a bababolt semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésért. Az ebből eredő kár megtérítését azonban követelheti a hibás adatot megadó vásárlótól.

3. A BEMUTATOTT TERMÉKEK
a. A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen.
b. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, azok alapján a bababolt ajánlati kötöttsége nem áll be.
c. Az internetes áruházban szereplő termékeink árai eltérhetnek az üzletben található termékek árától.

4. GARANCIA, SZAVATOSSÁG
a. Az eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A vevő hibás teljesítés esetén haladéktalanul jelezze (e-mail, telefon) a hibát, a hiba felismerése után és közölje szavatossági igényét.
b. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak.
c. Az egyes termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek tekintetében speciális rendelkezések találhatóak az egyes termékcsoportokra vonatkozó rendelkezések között, illetve az egyes termékek mellett.
d. Az online baba boltban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre.
e. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben javítja, illetve cseréli ki, ha annak hibája bizonyítottan nem szándékos rongálásból származik.
f. Az utánvéttel, rendelt, illetve futárral küldött termékek esetén, a pénztári blokkot, illetve igény esetén a készpénzfizetési számlát, az átvétel után, postai úton kézbesítjük.
5. RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS (a rendelésről bővebben)
a. Az online bababoltban történt rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével, a termék jellemzőivel és árával. A külföldről származó (pl: CAM, NeoNato, stb) termékek árai az Euro árfolyamának függvényében eltérhetnek a Weboldalon feltüntetett ártól, illetve a szállítási határidejük a beszerzés miatt 3-4 hét.
b. Az online bababoltban történt vásárlást követően a vásárló a szállítással kapcsolatos lehetőségek (Postázásra vonatkozó feltételek-menüpont) közül a rendelés leadása során választja ki a számára megfelelőt.(utánvétel, előre utalás, személyes átvétel). A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a bababolt felelősséget nem vállal.
c. Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani.
d. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
e. Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

6. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA.6.1. Elállási jog gyakorlásának meneteAz e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog :Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.7. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
a. Az online bababoltban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
b. Az online bababolt semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az online bababolt akadálytalan működését és a vásárlást.
Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
Bármely szoftver nem megfelelő működése.
Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
c. Az online bababolt nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami a bababolthoz való csatlakozás  miatt a vásárlónál következett be.
d. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
e. Egyedül a vásárló felelős az online bababolt hoz való kapcsolódásáért és az online bababoltban való vásárlásért.
f. A bababolt nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az ő érdekkörében merül fel.
g. Az online bababolt bármikor szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás a bababoltban történt megjelenés időpontjától lép hatályba.
h. A bababolt bármikor szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait és / vagy az online bababolt bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a bababolt nem vonható felelősségre, ha így tesz.
i. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás online megtalálható az online webáruházban. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
j. Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a bababolt szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult kifogást emelni a döntés ellen és kártérítést követelni.

8. SZEMÉLYES ADATOK
a. A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden vásárlónak joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely vagy akár az összes általa megadott információt, adatot.
b. AZ ONLINE BABABOLT a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja. A személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
c. Külön rendelkezés hiányában a bababolt a regisztrációnál megadott e-mail címen a későbbiekben tájékoztat akcióiról és újdonságairól.
 
9. Szállítási és átvételi lehetőségek:
Személyes átvétel: ( ebben az esetben kérjük egyeztessen a 30/662-1048-as telefonszámon)
Üzletünkben ahol futárdíj mentesen átvehető a kért termék. : 
Veszprém, Haszkovó út 18/k

Utánvétel: 
Díja futárral:
0,1-10 kg: 1690ft .-/cím
10kg felett: 50.-/kg               

Díjtalan: 70 000.- Ft értékű vásárlás esetén országon belül.

Az-az:

 70.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes házhoz szállítás az ország egész területén. Ez alól kivételt képeznek a bútorrendelések. Bútorrendelés esetén az általános szállítási díjszabás az irányadó .(kivéve: Veszprém és Balatonalmádi. Itt ingyenes .)

 

Termékeink
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

100% | 100% | 100%
pénz visszafizetési garancia...
A további részletekért kattintson a 'Tovább' gombra...
Házhozszállítás
24 órán belül és akár ingyen!
További részletek az 'ÁSZF' menüpont alatt találhatóak...
Termékgarancia
Kiváló minőség, megbízhatóság, igényesség, és nem utolsó sorban megfizethetőség...
Kérdése van?
Hívjon minket: +36306621048
Írjon nekünk:
onlinebababolt@gmail.com